2015. augusztus 19., szerda

1. évad 1.rész: Az ismerkedés

Sorry hogy nincs benne se kép se gif de tabról és ott nem birok berakni :( De azért remélwm tetszik. Egyébkénnt aki tud és szeretne nekem csinálni fejlécet az lègyszi irja meg komiba♥ Nagyon hálás lennék neki♥♥♡♡

 A nevem Martina. Martina Stoessel. Aki most fdjezte be a szinészeti sulitmés szerepet kapott a Violett című tinisorozatban báttyâvql együtt-A gondolatmenetemet a bátyám, Rugge hangja szakította félbe.
-Miss Stoessel kérem öltözzön fel mert elkésünk a forgatásról!
-Jolvan na!-mondtam álmosan.-Na menj már ki!
-Megyek màr!-Pff valaki ma ballábol kellt, jaa az illető mêg fel se kellt!-kiabálta.
Imádom a bátyám, bár néha veszekszünk, de nála jobb bátyót nem is kívánhatnék... Hát igen ma lesz az első találkozásom a többi Violettás szereplővel és,,,hát..nagyon izgulok. Mivan ha nem leszek nekik szimpatkus? Elég Tini a rossz gondolatokból. Miközben ezen kattogott az agyam, felöltöztem mivel már tegnap este kikészítettem a ruhát (ha nem így tettem volna most 45 percig keresgélném a megfelő szetett. Mikor lementem az ebédlőbe a bátyókám már nagyban tömte magába a palacsintát.
-Segítsek anyu?-dugtam be a fejem a konyhába.
-Megköszönném ha beraknád a tányérokat a mosogatógépbe.
-Ez csak természetes!-mosolyogtam majd elkezdtem berakosgatni az edényeket a mosogatóba. Majd vettem 2 darab palacsintát megkentem az egyiket nuttelával a másikat pedig eper lekvárral.

-Kérhetek még-kérdezte Ru teli szájjal.
-Nem, mert elkéstünk! Mondtam majd kihúztam őt az ajtón.
A helyre bizonyos Studio-ba. Cirka 15 perc alatt odaértünk. Az épület előtt láttam egymtök helyes srácot és Rugge leszólította:
Szia haver!
Csao Ru!
-Khm!-köszörültem meg a meg a torkom. Jelezve, hogy Rugge nem mutatott be.
-Oh, igen Jorge ø itt Tini a hugom, Tini ő Jorge a legjobb barátom.-mutattot be minket egymásnak.
-Szia, örülök-öleltük meg egymást. Istenem hát nqgyon helyes, de nem lehet beleesnem hisz a bátyám haverja. Meg nem hiszem hogy ő is így érezne. Amúgy ő is a soriba fog játszani, mint León Vargas, Igen,, aki az én karakterem SZERELME! Majd csókolóznunk is kell meg minden*-* Jajj nem tudom mi lesz, de ki tudja lehet, hogy ő is belém fog esni?! Sose tudni mit hoz a jövő
Amint beléptem a nagyterembe ahol mindenki ott volt nagy meglepetés fogadott, elállt a lélegatem is.....
FOLYTATJUK!!!

4 megjegyzés:

  1. Úristem bocsi a sok helyesírási hibáért (De ciki) De tabon nem a legjobb részt írni :((

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett!:)
    Tabról tényleg nehéz írni, megértem*0*
    Siess a kövivel!:D

    VálaszTörlés
  3. Ez fantasztikus lett:)
    Siess,nekem nagyon tetszik a blog<3

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen!♥
    Én is nagyon nagyon imádom a ti blogotokat *-*
    Am ha minden jól megy még a héten (akár ma is) birok hozni ùj részt♥♥
    Mégegyszer nagyon köszi hogy komiztok♥♥

    VálaszTörlés