2015. szeptember 7., hétfő

1. évad 4.rész: A sajtótájékoztató és egy pizsi party

 Sziasztok!!! Új rész! Igen..végre összebírtam hozni! Amúgy a gifeket köszönöm a www-martiinastoessel.tumblr.com című oldal szerkesztőjének! (Bár van 1db ami saját készítésű, az amin Cande és Lodo táncol)

*Lányok, gyertek, kezdünk!-szóllt Sergió*
-Menj csak, majd megyek utánad!-szólltam Cande-nak
-Oké!
Igazából csak Ruggero-t akartam gyorsan megkeresni és bocsánatot kérni, így hát a keresésére indultam, szerencsére meg is találtam az egyik Backsage teremben.
-Ruggero én...-folytattam volna de közbevágott.
-Sajnálom. Nekem kell bocsánatot kérni, mert úgy rád förmettem csak, hát..jó jó tetszik Mechi.
-Én is sajnálom. Na, de gyere mert kezdünk!-mondtam neki, de én még csináltam egy képet.

@TiniStoessel: Vigyázz sajtótájékoztató, mert jön TINIII!!!  #Violetta
 
Majd miután megcsináltam a napi selfim (mivel napi legalább egy selfie nálam kötelező :D) Én is megindultam a sajtótájékoztatóra. Majd az egyik ujságíró feltette hozzám az első kérdését.
-Martina, milyen Jorge-val együtt dolgozni? Mert ugye a sorozatban ti vagytok a főszerelmesek.-egy rövidke pillanatra lefagytam de sikerült választ adnom.
-Hát..öhmm... még igazán nem kezdődtek el a forgatások de szerintem könnyen áttudjuk majd adni az érzést, hisz színészek vagyunk.
-Jorge milyen Martina-val a kapcsolatotok? Mit gondoltok lesz a jövőbe Jortini?-mikor ezt a kérdést ikimondta az újságíró én teljesen lebokkoltam, de Jorge nem és adott egy értelmes választ:
-Tini-vel nagyon jó a kapcsolatunk, nagyon vicces lány. És ugyannakor csak most találkoztunk.-É még feltettek 10000000 kérdést, de képek is készültek!

@LodoComello: Testvéri tekintet :D @RuggeStoessel  @TiniStoessel   #tesó  #brother_and_sister

@RuggeStoessel: A két majomkámmal egy kép XDD @TiniStoessel @LodoComello  #crazy #monkey_girls

@TiniStoessel: Ohhhhhhh! :DDD  @JorgeBlanco  @DiegoDomínguez

@MechiLambre: 100%-os bolondok!!xdd  @JorgeBlanco  @TiniStoessel @AlbaRico  @DiegoDomínguez @LodoComello


@JorgeBlanco: Itt én vagyok a király! :DD

Miután vége lett a sajtótájékoztatónak mondtam a lányoknak, hogy tartsunk nálam pizsiparty-t anyáék úgy is üzleti úton vannak. Így hát mindenki hazament a kocsijával, mivel Mechi velünk jön mondtam, hogy szólljon haza és én adok neki pizsit mert szegényt nem akartam egedül hazaküldeni, így adtam neki egy pizsamát
 majd én is felvettem azt is amit kikerestem magamnak majd a lányok is megérkeztek, és kezdődhetett a buli. Először is dumcsiztunk
-És Lodo te mióta vagy egütt Diego-val?-kérdeztem.
-Kb. olyan 2-3 hónapja.
-Tininek tetszik Jorge!!!-ordította el magát Cande.
-Csss csss Cande Ruggero itthon van normális vagy?-ütöttem meg a párnával
-Martina Stoessel! Ezt eddig miért nem mondtad?-kérdezte Mechi
-Nincs jelentősége.-motyogtam
-De van. Mondd el neki!
-De hogy mondom, hülye vagy?!
-Lányok itt a pizza amit rendeltetek!-nyitott be Ruggero.
-RUGGERO!? És ha öltöztünk volna?
-Háááát..-röhögött
-Tünés! Kösz, hogy szóltál!-mondtam mahójd lementem és kifizettem a pizzát ami nem igazán mindennapi volt, rá volt írva, hogy VIOLETTA. Nem is értem...hogy? Bár ezen egyikőnk sem gondolkodott :D Megkértem a pizzaszálító férfit hogy tartsa meg a pizzát még lefényképeznek vele.

@TiniStoessel: AZTAAAA*-* <333 #pizza  #Violetta

Majd megnéztük a Felhők fölött 3 méterel-t, még beszélhógettünk is egy kicsit, de aztán muszáj volt lefeküdnünk mert holnap forgatás.
*REGGEL*
MA reggel Lodo és Cande hangjára ébredtem, ahogy éneklik a Codigo Amistad-ot.
-Ti mindig ilyen korán kelltek?-kérdeztem
-Nem,nem, nem-énekelték
Mivel mindenki elfelejtett ruhát hozni mindenkit én öltöztettem. (nagyon jó móka volt, hogy én voltam a stylist nem tagadom:D)
Tehát kerestem Lodo-ra  Cande-ra  Mechi-re  Alba-ra  és persze végül magambak is kerestem ruhát. Mikor megrezgett a telóm jelezve, hogy üzenetem érkezett
-Ki írt?-kérdezte Lodo
-Jorge.-mondtam tágra nyílt szemekkel

Folytatjuk...
 
 
 
 
 


10 megjegyzés:

  1. Fantasztikus lett! Alig varom a kovit

    VálaszTörlés
  2. Fenomenális..mint mindig<3
    Kövi?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Bius!*-*
      Nem tudom mikor lesz kövi, mert ha lesz is először a Mercedes Mi Vida-ra lesz!

      Törlés
  3. Fenomenális..mint mindig<3
    Kövi?:)

    VálaszTörlés
  4. Mi a francot írt Jorge, nyögd ki te jány!!!:)
    Egyébként fenomenál lett!;)
    Kövit hamar!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt, hogy van egy 3.-dik szemgolyója :D xddd
      Köszönöm szépen!*-*
      Háááát...nem tusom mikor lesz kövi...

      Törlés
  5. Nagyszerű lett!!Folytasd de hamar!!!!❤❤❤

    VálaszTörlés
  6. Nagyszerű lett!!Folytasd de hamar!!!!❤❤❤

    VálaszTörlés