2015. szeptember 9., szerda

1. évad 5.rész: Hazugság és a csók jelenet


 Sziasztok!:) Megérkezett az új rész ami remélem tetszik! ;) A suli miatt lehet, hogy majd csak hetente jönnek a részek, még nem tudom :( Bocsi, hogy elég rövid, de azért remélem jónak tituláljátok majd be :D

*-Ki írt?-kérdezte Lodo
-Jorge.-mondtam tágra nyílt szemekkel*
 -Tényleg? Mit írt?-ugrándozott Alba.
-Azt, hogy találkozni akar velem a parkban munka előtt.
-Randira hívott?-kérdezte Cande.
-Nem, nem hiszem lányok, szerintem azt nem telefonon írta volna meg.-mondtam.
-Mindenesetre szerintem menj el!-lelkesített Mechi
-Oké! Akkor megyek! Majd a Studio-ba találkozunk!-mondtam majd megöleltem őket, búcsúzásképp.

*A Parkban*
Mikor odaértem a parkba megláttam Jorge-t egy padon, így hát odavettem az irányt, a szívem a "torkomban" dobogott, bár próbáltam nem gondolni erre.
-Hali!-köszöntem neki.
-Szia!
-Miért hívtál ide?
-Hát...öhmm...a fiúk szerint tetszem neked és nem akarlak megbántani azért hívtalak ide hogy tisztázzuk. Igaz amit a fiúk mondtak?
-Mi? Dehogy! Honnan vették a fiúk ezt a hülyeséget?-nevettem kínomban..Tudom ellkellett volna neki mondanom az igazat de nem..nem bírtam.
-Hát szerintük, látni lehetett rajtad!
-100%-os bolondok!
-Én is ugyanezt mondtam nekik!-nevetett
-Oké, most, hogy tisztáztuk megyünk?-kérdeztem
-Aha, de előtte egy kép?
-Jó!-nevettem

@JorgeBlanco: Irány a munkába! @TiniStoessel   #work #gooo!!!


Az utat végigbeszélgettük, de én próbáltam a szomorúságomat nem kimutatni. Mikor beértünk a Studio-ba elköszöntünk egymástól, és mentünk az utunkra. Az én utam a lányokhoz vezetett. Akik szerencsére egy helységben voltak.                           -Szia Csajszi, na pletykálj mi volt?-kíváncsiskodott Lodo.                                                                       -A fiúk valahogy észrevették rajtam, hogy szerelmes vagyok Jorge-ba. Ő pedig ezt szerette volna velem megbeszélni...Úgyhogy ez a találkozás tudatta velem, hogy ő nem is szeret engem.-gördült le egy könycsepp az arcomon.
-Hjajj Édesem ne sírj, egyik fiú sem érdemli meg, hogy te miatta sírj.-vígasztalt Mechi.
Erre Lodo bekapcsolta az Alcencemos es estrellas zenéjét, és mi természetesen elkezdünk énekelni
"Ez az érzés tele izgalommal
Örömet érzek, amit ez a dal vált ki belőlem
Hallgasd a szívem ami egyre gyorsabban ver amikor a közönség kint vár,
Nem,  semmi sem állíthat meg húzzuk fel a függönyt,
Lányok, indítsuk el a műsort
A fények, a villogások,
A zene a kulcs mindenhez
A taps egy pillanat alatt,
A hangunk eléri az eget,
A buli még csak most kezdődik,
Elérjük a csillagokat
A buli még csak most kezdődik,
Elérjük a csillagokat
Haj és smink,
Az ideg pattanásig feszül a színpadon,
Ahol az álmom valóra válik
 Hallgasd a szívem ami egyre gyorsabban ver amikor a közönség kint vár!"
-Köszönöm Lányok, mihez kezdenék nélkületek?-öleltem meg őket, amiből csoportos ölelés lett.
-Azt én sem tudom!-nevetett Cande

@TiniStoessel: Manókáim!!<33 @LodoComello  @CandeMolfese  #drágicáim  #szépségeek

@TiniStoessel: Ti mindig felvidítotok, és velem együtt nevettek, imádlak titeket, remélem életem végéig velem lesztek!! @MechiLambre @LodoComello  @CandeMolfese  @AlbaRico  #bff's  #az_én_kis_hupikék_törpikéim_xdd


-Jól van gyerekek, gyertek ide ma komolyan elkezdődnek a forgatások!-mondta Sergió..Öhmm...Kezdjük Jorge és Tini jeleneteivel...azonbelül a csókolózossal.-Mikor ezt kimondta Sergió kimondta ezt azt hittem, ott helybe esek össze.
-Rosszul létet színlelek.-suttogtam Mechi-nek
-Ne merészeld!-nevetett
-Oké, Tini Jorge a helyetekre!-mondta Sergió
Gyorsan megvolt a jelent, a jelenet szerencsémre bár még mindig hevesen elkezd dobogni a szívem ha visszagondolok rá *-* Bár még mindig nagyon szomorú vagyok, amiatt, hogy Jorge nem úgy szeret ahogy én őt. Levagyok törve, de nagyon! Miután felvettünk egy jó pár Leonettás jelenetet, és még néhányat a többiekkel..VÉGRE MEHETTÜNK HAZA! Ruggero és én együtt mentünk haza, és a bátyám dumált hozzám, de én nem figyeltem.
-Tini figyelsz te rám?
-Jorge?Miért ilyen neház minden vele?-motyogtam bár nem direkt, egyszerűen kicsúszott a számon.
-Mit mondtál?-kérdezte Ru.





8 megjegyzés:

  1. Èn A Ivett tesòja vagyok.(nem vagyok kicsi 11 èves)Nagyon klassz lett kivcsi vagyok mit mond erre Ruggero!!!
    SIESS HUPIKÈK TÖRPIM!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Fantsztikus lett alig varom a kovit

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett!;)
    Siess a kövivel!

    VálaszTörlés
  4. Ez fantasztikus lett!<3
    Kövi?Siess vele:)

    VálaszTörlés
  5. Köszi mindenkinek!^^
    Kövi talán ma, de nem ígérhetek semmit!

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!! Nekem is lett egy vadiúj blogom4Örülnénk ha benéznétek!:)
    www.lodocomellomylifeblogspot.hu

    Köszönöm!

    VálaszTörlés