2015. szeptember 1., kedd

Díj!!! #1

 
Köszönöm a díjat Pannának!<333333
 
 
Feladatok:
1.Köszönd meg a díjat és tedd ki, hogy kitől kaptad!
2.Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad!
3.Írj 12 dolgot az illető blogjáról!
4.Írj 12 dolgot a saját blogodról!
5.Válaszolj 12 kérdésre!
6.Tegyél fel 12 kérdést a saját blogoddal kapcsolatban!
7.Kommentelj annak a blogján egy fejezethez, akitől a díjat kaptad, hiszen mindenkinek a visszajelzés. Ez lehet kritika, véleményezés, a lényeg, hogy építő jellegű legyen!
8.Cseréljetek linket!
9.Küldd tovább 12 embernek a díjat!
10.Tedd ki a "plecsnit" jól látható helyre úgy, hogy az én blogomra mutasson! (ezt én nem tudtam megtenni, úgyhogy a plecsni alá kitettem Panna blogjának linkjét!)
 
Panna Blogjáról:
1. A történet két nagyon eltérő személyigégű lány barátságáról szól.
2.  A barátságuk igazából ott kezdődik mikor a két lány összebotlik a suliba, és Violetta pedig befogadja magukhoz Mechi-t mert a lány csak nemrég költözött ide és nincs hol laknia.
3. Idő alatt mindakét lány találkozik a nagy Ő-vel 
4. Mechi találkozik Federico-val aki "megmenti" Mechi-t de aztán Felipe is képbe kerül, és inenntől jönnek a bonyodalmak.
5. Az egyik főhősnőt  (Violettát) inkább a szeleburdi, vicces tulajdonságok illetik.
6. Mercedes-t (a másik főhőst) pedig inkább a félénk, inteligens, kiengyensúlyozott, tulajdonságakkal rendelkezik.
7. Violettát a barátnői veszik rá, hogy jelentkezzen a Studio-ba,
8. Mercedes erről az iskoláról úgy szerezett tudomást, hogy a nővére megmutatta neki, a neten.
9. Mechi nővére, Els később elutazik húga után, de csak azért, hogy odaadja Mercedes-nek a többi ruháját. (De szerintem ebből több is ki fog sűlni) 
10. Mechi mielőtt elkezdett járni a Studio On Beat-be Rosalinoban lakott.
11.Mechi és Federico és Felipe egy boltban találkoztak.
12. Violettát León (Vilu nagy Ő-je) nemrég elhívta a lányt "egy baráti találkára"

Az én blogomról 12 dolog:
1. Mikor a blogot megcsináltam, nem igazán tudtam miről is szólljon, csak annyit tudtam, hogy lesz benne Jortini.
2. Először Mechi-t negatív karakternek akartam beállítani, de nem volt hozzá szívem.
3. Először Rugge-t nem Mechi-vel hanem Lodo-val akartam összehozni.
4. Eredetileg Tini tesója nem Ruggero lett volna hanem Lodo.
5. Tini nagyon könnyen szerelembe tud esni.
6. Jorge eleinte egyátalán nem érez semmit Tini iránt.
7. Ruggero nagyon félti a húgát.
8. Mechi-nek azért kellett elköltöznie annak idején, mert az apja Barcelónába jobb álláslehetőséget kapott.
9. Tini nagyon jó viszonyt ápol anyukájával.
10. A lányok (Tini, Mechi, Lodo, Alba, Cande) nagyon  barátnők és mindig mindent elmondanak a másiknak.
11. Tinit apukája is nagyon félti, bár ő nem annyira vészes módon mint Ru.
12. Tini próbálja mindenkiben csak a jót látni, de a történet során lesz olyan mikor ez nem sikerül.
 
 
Most válaszolok annak a kérdéseire aki adta nekem ezt a díjat (<3)!
 
1.Ki a szimpatikusabb a történetből, Mechi vagy Violetta?
 Mindketten! Mechi azért szimpi mert nagyon kedves és a vidámsága másokra is áttud ragadni. Violetta pedig azért mert nagyon vicces számomra a virgoncsága.
 
2.Szerinted lehet-e tartós barátsága két ennyire különböző lánynak?
Persze! Szerintem igaz, hogy külömböznek, mégis olyan egyformák :D

3.Szimpatikus-e neked Els karaktere? Ha igen miért? Ha nem, miért?
Nincs vele semmi bajom, sőt szimpi, bár még nem ismertem ki annyira.

4.Járnál-e a Studio OnBeatbe a leírás alapján?
 Igen!^^ Mindennél jobban.

5.Mi a véleményed Feliperől?
Ő az aki valahogy nem szimpatikus. Nekem olyan tipikus srácnak tűnik aki azt hiszi, hogy körülötte forog a világ!


6.Romantikus volt-e Violetta és Leon találkozása véleményed szerint?
Szerintem, igen! Bár ott is megmutatkozott Vilu szétszórtsága, mert ugye beleesett a szökőkútba :D

7.Szerinted befejezi-e Vilu a dalt, és ha igen, hogyan? Ha nem, miért?
100% hogy befejezi, szerintem megihleti majd a "baráti találka" León-nal <33

8.Szerinted élvezi-e Mechi Vilu társaságát?
Persze!!! Hisz ha nem élvezné nem költözött volna hozzájuk.

9.Ha nem láttad volna a sorozatban Violettáék házát, milyennek képzelnéd el?
Hatalmas luxusvillának medencével és jakkuzi-val, melyben minden egyes szobában kristály csillár díszeleg, a terasza pedig hatalmas, és a kilátás onann csodás!

10.Tetszik-e a blog?
Nem egyátalán nem tetszik!...Imádoooooooooooooom! Egyik kedvenc^-^


11.Szerinted lehet-e szerelem Mechi és Federico barátságából?
Igen! 
Összeillenek!!!

12.Milyennek ismerted meg Leont a történet eddig olvasott részéből?
Szerintem olyan mint a sorozatban, talán egy kicsit ő is szeleburdibb.
Az én kérdéseim:
1. Szerinted Tini és Jorge összefognak jönni? Ha igen miért? Ha nem miért?
2. Ki szimpatikusabb neked? Mechi vagy Cande?
3.Tetszik a blog története?
4. Szerinted ha Jorge és Tini összejönnek Ruggero megfogja akadályozni a szerelmüket? Ha igen, hogyan? Ha nem miért?
5. Te hogyan képzeled el Tiniék lakását?
6. Eddig melyik a kedvenc részed a blogból, és miért pont az?
7. Szerinted az a dal amit Tini kezdett el írni, befejeződik vagy sem? MI fogja megihletni Tinit?
8. Szerinted Rugge és Tini jó testvéri viszonyt ápolnak egymással?
9. Szerinted Ruggero és Mechi összefognak jönni, vagy Rugge továbbra sem teszi meg az első lépést?
10. Szerinted Tini és Rugge kifognak békülni?
11. Szerinted hogyan fog zajlani a sajtótájékoztató?
12. Szimpatikus neked Tini a történet alapján?


Akiknek küldöm:
Sebestyén Klaudia
Nagy Bius
Csabai Orsolya
(Bocsi nem tudtam 12-őt.)

3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm Ivett!Rám tudnál írni Google+ hogy megbeszéljük a trailert???:D<333

      Törlés
  2. Szivesen megérdemled!♥ Amúgy persze bocsi hogy ediig nem irtam csak nem volt rá lehetőségem

    VálaszTörlés