2015. szeptember 28., hétfő

1. évad 7. rész: Az új munkatársak, és egy randiajánlat

Chao Chicas! Tudom rövid, ezentúl megpróbálok sokkal hosszabb részeket írni, bár ha az időm engedi. És bocs, hogy ennyit kellett rá várni!


Ma Lodo hangjára ébredtem, aki egyébként felkeltett az én tökéletes álmomból. Mert  ma Jorge-val
álmodtam. Aminek bevallom nem igazán örülök. Tehát felkelltem, odaléptem a gardróbomhoz amikor Lodo elkezdett ujjongani.
-Képzeld ma jön egy új szereplő!-ugrándozott.
-És te ennek miért örülsz ennyire?-nevettem rajta.
-Ugyan Tini, új embereket megismerni tök jó dolog.
-Ha te mondod, te dili! Na én lezuhanyzok te pedig keress nekem egy ruhát!
-Oké, kapitány!
Most kivételesen gyorsan lezuhanyoztam felvettem a köntösöm és bementem a szobámba ahol már elő volt
készítve a ruhám. Gyorsan kifestettük a körmömet is, és indulhattunk. Az út nagyrészét végigbeszélgettük. Mikor odaértünk Lodo elment megkeresni Die-t viszont én a lányokat kerestem, akiket kis idő után meg is találtam.
-Sziasztok Csajok!-köszöntem.
-Te tudsz valamit az új szereplőről?
-Nem, semmit. Miért?
-Kíváncsiságból!
-Gyerekek gyertek ide!-szólt Sergió.
-Két embert szeretnék nektek bemutatni. Az egyik az az új szereplőnk Pablo Esponisa aki Violetta másik szerelmét fogja játszani.-Mikor ezt Sergió kimondta, nem is tudom nem örültem neki, tudom, hogy még nem is ismerem ezt a srácot, és nem szép dolog hogy így ítélkezek felette de nagyon unszimpatikus már így az első látásra, mert egyfolytába engem stíröl. Mindegy először megismerem, és azután alakítok róla véleményt.
-A másik személy akit beszeretnék mutatni az pedig Valeria Baroni, aki csak a második évadban fog szerepelni mint León szerelme, de addig is a sminkesünk lesz. Tehát ismerkedjetek össze!-.csapta össze a két tenyerét Sergió és kifáradt a helységből.
-Szia! Martina Stoessel vagyok, de mindenki csak Tini-nek hív.
-Tudod, drágaságom az engem nem izgat, inkább állj félre az utamból.-mondta az a Vale csaj  majd ellökött és én a földön
kötöttem ki.
-Hé, jól vagy?-segített fel Jorge.
-Hát, fogjuk rá!
-Hogy estél el?
-Jajj Tini jól vagy?-jött oda Vale, de én csak értetlenkedő pofával néztem rá.
-Beütötted a fejed?-kérdezte.
-Hogy estél el Tini?-kérdezte ismét Jorge.
-Csak...ügyetlenkedésemben csúsztam meg. Semmi komoly-nem fogom védeni ezt a Vale csajt de nem akartam Jorge előtt jelenetet rendezni.
-Akkor minden rendben?-kérdezte Jorge.
-Persze, menj csak! Köszönöm, hogy felsegítettél.
-Nincs mit!-mondta majd elment.
-Jó kislány!-sugta Valeria.
-Ne hidd hogy ennyivel megúsztad!-mondtam majd inkább mentem bemutatkozni az új srácnak.
-Szia Tini vagyok!
-Szia, én Pablo ennek a bandának a legjobbja és szerintem te pedig a legszebbje.-mondta az elejét gúnyos hangnemben.
-Tudod sok tehetséges ember van itt, ne hidd, hogy te vagy a legjobb, mert ez nem így van.-mondtam idesességemben mivel az a csaj már most felidesített.
-Egy angyal bőrbe bújt ördög!-kiabálta utánam de engem ez nem izgatott...Mentem volna ki a nagyteremből de Segió megállított mert azt mondta el kell próbálnom Pablo-val a Tienes Todo című dalt, persze nem repestem az örömtől, a kötelesség hallattán, de felementem a színpadra és elkezdtem vele énekelni:
Lehet, illúzió
Vagy talán a szíved
Ami beszél hozzád minden pillanatban.
Semmi sem történik mert igen,
félek attól hogy magamról beszéljek.
Jól tudod minden pillanatban,
Látni fogsz ahogy sétálok,
Minden lépéskor arra gondolva hogy eleshetek.
Téged látni minden alkalommal 
Mert látom a történetedet a dalomban.
Mindenért és semmiért.
Amikor sikerül,
amikor elbuksz,
Mindened megvan ahhoz, hogy az legyél aki szeretnél lenni.-ekkor hallottunk egy sikítást, ez a sikítás pedig az én ijedős barátnőmé volt, mert Jorge kiöntötte a narancslevét, bár én nem szimpla véletlennek láttam, hanem, hogy idegességében önti ki, de lehet, hogy csak én képzelem be magamnak.
-Jorge!-szólt rá Sergió
-Bocsánat Sergió, többet nem fordul elő.
-Oké, 10 perc szünet!
-Csajszi gyere csak!-hívtak magukhoz a lányok.
-Láttam ém, hogy Jorge miért öntötte ki azt a narancslevet!-nevetett Cande.
-Ugyan miért?
-Mert féltékeny, igen, féltékeny, hogy szerelmesen énekeltél avval a hogyishívjákkal.
-Gányahegy!-mondta Mechi.
-Mi? Mechi! Nem kéne új szavakat kitalálnod!-nevetett Albi
-De igaz! Egy Gányahegy! Veletek is?
-Pfff...MINDENKIVEL!-mondta Lodo.
-Igen, de ez téged érint a legrosszabbul!-mutatott rám Cande.
-Hát igen! De majd csak kibirom...Inkább gyertek egy képre!

@MechiLambre: Az én drágáim hupikék törpikékbe sorolva: @LodoComello=Nótatatörp (Mert mindig énekeeel) @TiniStoessel=Fotóstörp (Mert annyit selfizik mint senki más) @AlbaRico= Lustitörp (Mert nagyon lustika egy teremtés <3)  @CandeMolfese=Nemérti (Mert mindent 5-ször kell neki elhajtani) DE ÉN ÍGY IMÁDOM ŐKET!
 (Szerzői megjegyzés: Tudom nem annyira ismerhetők ezek a törpök :D De tényleg vannak ilyenek is nem én találtam ki xd) 

@TiniStoessel: Te pedig Mechi-m Kiáltka törpike vagy! Ma is volt rá példa hogy kiálltottál, kis félősöm! xdd @MercedesLambre


-
-Oké, akkor inkább Tini és Jorge ti énekeljétek az Abrazame y Verás-t.-mondta Segió mi pedig felfáradtunk a színpadra és énekeltünk.-Mikor véheztünk azt hittem, hogy Jorge megakar csókolni olyan közel jött hozzám. Mivel nem a klippet vesszük fel így nem kell megcsókolnia, amit biztos csak elfelejtett. Nem tudom nem értem Jorge-t!!
-Ez nagyon jó volt!-mondta Sergió.
-Köszi!-mondta Jorge de végig a szemembe nézett.
-Oké, még gyakorlunk csak várjatok mert el kell küldenem egy fontos e-mail-t.-mondta Sergió majd kifáradt a teremből.
-Beszélhetnénk Tini?-kérdezte JORGE.
-Persze! De inkább valahol máshol!-mondtam majd bementünk az énekterembe.
-Szóval....
-Mondd már!-nevettem
-Eljössz velem randizni?-kérdezte olyan gyorsan, hogy alig értettem.
-Ez komoly?-húzódott mosoly a számra.
-Igen.-motyogta zavartan.
-Akkor igen! Elszeretnék veled menni!-mondtam majd odarohantam hozzá és megöleltem.
-De...öhmm..nem azt mondtad múltkor hogy..
-Tudom mit mondtam. De hülyeség volt. Hidd el, még magam se tudtam mit érzek, de utána ahogy telt az idő belédszerettem.-én erre én csak mosolyogtam. Annyira boldog vagyok, jobban mint valaha.
-De egyenlőre a bátyám nem tudhatja!-fagyott le a mosoly az arcomról.
-Miért nem?
-Mert....tudod mit haggyuk, este elmondom neki, nem szólhat bele az életembe!
-Hé, nyugodj meg!-mondta mire én csak bólintottam-Szóval akkor ma este jó lesz?-kérdezte
-Szuper! A házunk előtt várj meg!
-Tini! Elmondod neki este vagy nem?
-A randink után!-mondtam majd elkezdtem kuncogni.
-Most min nevetsz?
-Mostmár tudom miért öntötted ki a narancslevet!
-Ez van!-kacsintott. A lányoknak igaza volt JOrge féletékenységében öntötte ki.
-Most mennem kell! Akkor este!-mondta majd egy puszit nyomott az arcomra
-Oké!-mosolyogtam. El sem hiszem Jorge randira hívooot (ó yeee, ó yeee :D) Annyira boldog vagyok, ezt muszály megörökítenem ;)

@TiniStoessel: Semmi és senki sem tudja most a képemről levakarni a mosolyt!  #I'm_very_happy






-Miért vagy ilyen boldog?-kérdezte Lodo miközbe a telefonját matatta.
-Jorge-val megbeszéltünk egy randit!!!-suttogtam mire ő megölelt.
-Ez szupcsi!-mondta Mechi.
-Igen lányok annyira boldog vagyok!
-Azt látjuk!-nevetett Cande.
-Imádlak így látni!-mondta Lodo.
-Óhh gyere ide!-invitáltam az ölelésembe, amit Cande le is fotózott.
-Te papparazzi!-nevettem.
-Egyik hobbim!..Na fel is raktam!-mondta majd elénk tolta a telefonját.

@CandeMolfese: Ölelés vagy 60-szor nekik az se elég! <333 @LodoComello  @TiniStoessel



4 megjegyzés: