2015. szeptember 11., péntek

1. évad 6.rész: Kareokizás

 Sziasztok! Megjött az új rész! Egyéb mondanivalóm nincs szóval nem is húzom tovább a szót :D


-Jorge?Miért ilyen nehéz minden vele?-motyogtam bár nem direkt, egyszerűen kicsúszott a számon.
-Mit mondtál?-kérdezte Ru.
Teljesen leblokkoltam! Fogalmam sem volt mit kéne tennem.
-Tini! Mit mondtál, mi van Jorge-val?-nézett komolyan a bátyám.
-Mi? Én nem Jorge-t mondtam hanem.....Mechi-t!-tudom, nem ezt kellett volna mondanom (tekintettel
Ru-ra) de az igazságot nem mondhattam el..legalábbis nem tudtam.
-Á..értem.-motyogta majd kiszálltunk a kocsiból mert megérkeztünk.
- Ruggero! Ha tetszik neked miért nem teszed meg az első lépést??-kérdeztem
-Nem tudom! Megkérdeznéd erről?
-Persze!
-Köszönöm!
Majd megrezgett a telóm azaz kaptam egy üzit. Felmentem a szobámba majd elolvastam, a feladó Mechi volt.

Hali!
A többiekkel elmegyünk kareokizni, ti Ruggero-val jöttök?
XoXo:Mechi
Majd átmentem Ru szobájába, hogy megkérdezzem, hogy ő jön e.
-Rugge most üzizett Mechi és a többiekkel elmennek kareokizni, és hogy mi megyünk-e?
-Aha, mehetünk!.mondta.-Neked van kedved?-kérdezte
-Bevallom nem sok.-sóhajtottam
-Nem tudom mi a bajod Tini, bár amilyen makacs vagy tudom, hogy úgyse fogod elmondani, de gyere el! Hidd el legalább a karaoke elfelejtetti veled a bánatod.-mondta
-Oké, akkor megyek csak várj még felöltözök!-mondtam majd kimentem a szobából, bementem az enyémbe, és keresgélni kezdtem a gardróbomba, 20 perc után úgy nézett ki minden mintha bomba robbant volna. Bár semmi kedvem sem volt magassarkút venni így felvettem egy nem túl csicsás ruhát plusz még  egy kis fehér oldaltáska a hajamat felkontyoltam majd indultunk is. Viszonylag gyorsan odaértünk ahol már ott
volt mindenki Jorge-t kivéve. A többiek felmentek a színpadra elénekelni az Esto No Puede Terminar-t de én nekem nem volt kedvem így néztem őket, mikor megláttam Jorge-t és elkezdetm neki integetni.
-Hali!-köszönt
-Szia!
-Te hogy hogy nem énekelsz?
-Nem volt kedvem.-mondtam majd a skacok végeztek a dalall.
-Akkor majd velem énekelsz!-mosolygott majd megfogta a kezem amibe belenyomott egy mikrofont, felmentünk a színpadra majd beindult a Podemos és mi elkezdtünk énekelni:
"Nem vagyok madár hogy repüljek.
Nem vagyok festő, hogy képet fessek.
Nem vagyok költő, sem szobrász.
Csupán az vagyok aki vagyok.
Nem tudom olvasni a csillagokat.
Nem tudom lehozni a Holdat.
Nem vagyok az ég sem a Nap.
Csupán az vagyok aki vagyok.
De vannak dolgok, amiket igen is tudok.
Gyere ide és megmutatom neked.
A szemeidben látom.....
Képes vagy rá,
próbáld meg elképzelni,
Megfestjük a lelkünket színekkel.
Kiálthatunk, hogy:YEAHH!!
Repülhetnénk anélkül, hogy szárnyaink lennének.
Légy a szövege a dalomnak.
És zárj a hangodba!
Nem vagyok a tengerben lenyugvó nap,
Nem tudok mit tenni, hogy ez megtörténjen.
Nem vagyok a szőke herceg....
Csupán az vagyok aki vagyok.
De vannak dolgok amiket igen is tudok.
Gyere ide és megmutatom neked!
 A szemeidben látom.....
Képes vagy rá,
próbáld meg elképzelni,
Megfestjük a lelkünket színekkel.
Kiálthatunk, hogy:YEAHH!!
Repülhetnénk anélkül, hogy szárnyaink lennének.
Légy a szövege a dalomnak.
Nem a végzet sem a szerencse ami eljött értem.
Elképzeltük....
És a varázslat hozott el idáig.
 Légy a szövege a dalomnak.
 Kiálthatunk, hogy:YEAHH!!
Légy a szövege a dalomnak.
 Kiálthatunk, hogy:YEAHH!!
Repülhetnénk anélkül, hogy szárnyaink lennének.
 Légy a szövege a dalomnak.
 És zárj a hangodba!"-Majd mikor végeztünk mindenki lelkesen tapsolt, főleg az én dili barátnőim. Nem tudom most akkor szerelmes belém? Vagy csak felakart vidítani? Inkább az utóbbi. Vagyis nem tudom!!
-Nagyon jó voltál!-mondta Jorge.
-Köszönöm! Te is! És köszi, mert jobb kedvem lett.-mosolyogtam
-Köszi! Ez volt a célom!-kacsintott majd elment.
-ÚÚÚ, együtt vagytok? Miért nem szóltál?-jöttek oda a lányok.
-Nem lányok, nem vagyunk együtt!-mondtam letörve
-Akkor? Miért énekeltetek együtt szerelmes dalt?
-Nem...nem tudom, nem akartam énekelni, de ő mondta hogy énekeljek vele, és valamennyire jobb kedvem lett. 
-Annak örülök!-mondta Lodo majd megölelt és a többiek is, így csoportos ölelést hoztunk össze. Az este további részében buliztunk, de persze a képek sem maradhattak el.

@RuggeStoessel: Buli a hugival! @TiniStoessel





@RuggeStoessel: Partyarccal! :D  @LodoComello 










@LodoComello: Én már nagyon álmos vagyok! :D @TiniStoessel








 
 
 
 

6 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszi Bius!
      Ömhhh..kövi szerintem csak jövőhéten:)

      Törlés
  2. Iszonyatosan jó lett!:)
    Jorgetól nagyon cuki volt, hogy felvidította Tinit!<3
    Siess a kövivel!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Panna! *-*
      Igen, de szerintem amit ő tesz az mindig cuki *-*
      Oké :D

      Törlés
  3. Ó basszus, jöjjön már össze Jorge és Tini :DD Amúgy tök jó lett*-*

    VálaszTörlés